Rozbor reklamy
Obsah reklamy
V reklamě vidíme pivo, na které muž kreslí srdíčko. Reklama nepopisuje žádný příběh, muž pouze říká, jak se při každém ochutnání do piva zamilujeme, protože je vařené s láskou.
Reklama chce vyzdvihnout to, že právě Budějovický Budvar má tu nejlepší chuť.
Cílová skupina
Reklama oslovuje milovníky piva, což jsou zejména muži nad 18 let.
Tuto reklamu bych zařadila před nějaké sportovní (např. fotbalové) utkání, které je nejvíce sledováno právě muži.
Přesvědčovací techniky
Reklama se nás snaží přesvědčit, že Budějovický Budvar je nejlepší pivo na trhu, z důvodu ocenění znalců piva za rok 2003.
Hlavní myšlenkou reklamy je, že pokud se něco vaří s láskou, jde to poznat a nemůže to být špatné.
Hodnoty
Je zde prezentován poklidný životní způsob, kdy nemusíme nic řešit a jen si vychutnáváme chuť toho nejlepšího piva. Reklama zobrazuje hodnotu lásky, snaží se přesvědčit, že se do piva zamilujeme.
Nezobrazuje stereotypy.
Obrazy a hudba
Reklama se odehrává na klidném místě, kde slyšímě hrát velmi příjemnou a uklidňující hudbu.
Svědčí o tom to, že i my, po pití právě tohoto piva, budeme uklidnění a naladění do dobré nálady.